tekst schade.jpg

ouch.jpg

ONVERHOOPT IETS ERNSTIG MIS MET UW BESTELLING?

SCHADE

Bij het ontvangen van een beschadigd artikel of het verkeerde artikel, dient u eerst altijd CONTACT OP TE NEMEN.

info@exotiek.nl

Bij ernstige schade hebben wij er namelijk ook niets meer aan het artikel en is het retour sturen zonde voor de verzendkosten.

Is de schade gering, is het soms mogelijk om het artikel te houden en een gedeelte van de aankoopprijs terug te ontvangen. Alles gaat in overleg.

In alle schadegevallen, willen wij graat FOTO's van de beschadiging ontvangen. 

LET OP:

Dit geldt niet voor artikelen waarbij het van te voren is aangegeven dat er een beschadiging aan zit.
Soms bieden wij goederen aan met een fabrieksfout of die stuk zijn, tegen een sterk gereduceerde prijs.
Het ruilen, retourneren of geld terug ontvangen is voor deze artikelen niet mogelijk.

ONJUISTE ARTIKEL TOEGEZONDEN

U kunt kiezen tussen het artikel (eventueel tegen korting) te behouden, hem retour te sturen of hem te ruilen. Alles in overleg. Als de fout door ons gemaakt is, vergoeden wij ook de kosten voor de eventuele retourzending. 

Indien u besluit om een artikel retour te zenden, kijk bij de pagina RUILEN & RETOURNEREN en gebruik het retourformulier, wat daar te downloaden is. 

  • allebedrijvenonline
  • Webwinkel Wijzer
  • zoeken org

Nieuws & akties

Mis niks: meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2011 - 2024 WEBWINKEL EXOTIEK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel