Navigatie

tekst vermist 2.jpg

VERMIST!
UW BESTELLING IS BETAALD EN VERZONDEN MAAR NIET AANGEKOMEN!
WAT DAN?

 

DIT IS HÉÉL ERGERLIJK VOOR U ÉN VOOR MIJ.
GA ER VAN UIT DAT IK DIT Z.S.M. OPGELOST WIL HEBBEN

______________________________

MISSCHIEN IS ER EEN SIMPELE VERKLARING

GA EERST DIT CHECKLIJST LANGS

________________________________

- Is de bestelling mogelijk nog gewoon onderweg?

Orders die na 15.00 uur vrijdag binnen komen, zijn dikwijls te laat om op vrijdag met de post mee te kunnen. Deze worden dan pas op maandag middag 17.00 van het postkantoor opgehaald. Bezorging kan op zijn vroegste dinsdag plaats vinden. 

Let op: hoewel Post.nl aangeeft alles de volgende dag (m.u.v. zondag en maandag) te leveren, soms duurt het in het praktijk wat langer. Dit is zeker het geval als feestdagen tussenkomen. Om onnodige vertraging tegen te gaan, gebruiken wij daarom nooit de goedkope decemberzegels voor brievenbuspakketten.

Ook komt er in vele gebieden niet meer elke dag een postbezorger langs met brievenbuspost, maar bijvoorbeeld om de dag en is de levering van brieven op maandag vanwege bezuinigingen gestaakt.
Indien u haast heeft met het leveren, hou er hier rekening mee. 

- Ligt uw bestelling misschien bij de buren?

- Bent u overdag afwezig - is het mogelijk dat uw pakketje bij buren ligt?
Post.nl levert vaak bij buren, indien dat niet specifiek als niet gewenst is aangegeven.
Dit bespaart de chauffeur nog een rit.
Ga na of er bij u thuis niet ergens een brief van Post.nl ligt, die dit aangeeft.

- Heeft een huisgenoot de bestelling aangenomen?

Het gebeurt wel eens dat een huisgenoot het pakket aanneemt en vergeet om dat te melden.

- Ligt uw bestelling misschien op het postkantoor?

- Bent u overdag afwezig - is het mogelijk dat uw pakketje bij het postkantoor ligt.  
Als de chauffeur 2x tevergeefs heeft gepoogd om te leveren, laat hij daarna de bestelling bij het postkantoor.
Ga na of er bij u thuis niet ergens een brief van Post.nl ligt, die dit aangeeft.

Indien u van te voren weet dat u vaak afwezig bent, is er de mogelijkheid in Nederland om voor Pakje Gemak te kiezen als afleveringsmogelijkheid. Het pakettje komt dan aan bij een ophaalpunt, en kunt u het zelf afhalen.

- Indien u het adres van uw werkgever als afleveradres heeft opgegeven - is het mogelijk dat hij ergens in het bedrijf ligt? (postkamer, receptie enz.)

- Hebt u zelf het juiste afleveradres opgegeven?

Dit kunt u controleren door de gegevens op uw bevestigingsmail. Zeker bij mensen die op een tijdelijk adres logeren, komen fouten regelmatig voor.

LET OP: WIJ ZIJN ER NIET VERANTWOORDELIJK VOOR VERMISTE BESTELLINGEN, DIE N.A.V. EEN FOUTIEF OPGEGEVEN ADRES, OP EEN PLEK ZIJN BELAND, WAT NIET DE BEDOELING WAS.

Controleer uw adres dus goed, voor dat u bestelt.
Ontdekt u dat u een typfout gemaakt heeft, neem z.s.m. contact met ons op.
Indien u pakket hierdoor elders geleverd is geweest of is vermist geraakt, is het raadzaam om zelf een brief te schrijven naar de bewoners van het ander adres, om te vragen of zij uw bestelling hebben ontvangen.

Track en trace -

Pakkettenpost van TNT is te volgen op de website www.tracktrace.nl.
Pakkettenpost van DHL is te volgen op de website www.dhl2you.nl 

Meestal is het hier te zien waar uw pakket zich bevindt.
Schijnt uw pakket in het leveringsproces ergens lang te blijven ´steken´, neem contact met ons op en wij zullen bij de courier hierover informeren. 
 

Blijkt uw bestelling toch alsnog onverklaarbaar verdwenen te zijn?

Neem dan contact met ons op en wij zullen kijken wat wij voor u kunnen doen.

_____________________________________________

Hieronder ter aanvulling, treft u de FAQ van post nl m.b.t. vermiste bestellingen

_____________________________________________

Het is tot nu toe bij mij nog nooit gebeurd, dat een pakket met tracking spoorloos is geraakt. Dit gebeurt sowieso zeer zelden. Bij brievenbuspost zonder tracking gaat er helaas af en toe iets mis. Het is ook niet mogelijk om er achter te komen wat er gebeurd is.
Verdwijnt uw brievenbuspakket spoorloos, dan heeft u recht op nieuw spullen of uw aankoopbedrag retour. 

Meestal vraag ik om dan even wat geduld te hebben, vaak is er alleen vertraging en is het artikel niet zoek.

IS U BRIEVENBUSPAKKET ZONDER TRACKING ER BINNEN EEN WEEK NOG NIET, NEEM CONTACT OP

 

Gastenboek

  • 06-08-2017 - Voor de eerste keer wat zeer mooie items besteld. Een...  lees meer
  • 19-07-2017 - I ALWAYS BIN SPAM BEFORE IT REACHES THE GUESTBOOK, SO...  lees meer
  • 18-05-2017 - Ik heb nu 2 mooie wandkleed_bedsprei gekocht. Nu 3 e...  lees meer
Plaats een bericht

Aanbieding

  • allebedrijvenonline
  • Webwinkel Wijzer
  • zoeken org
© 2011 - 2017 WEBWINKEL EXOTIEK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie