tekstbestellen.jpg

INSTRUCTIES VOOR HET BETSTELLEN EN GEBRUIK VAN DE BOODSCHAPPENKAR

Het bestelprocedure verloopt als volgt:

- In de categorieën midden in de site vindt u de producten.
- Kies het product. 
- Voeg daarna uw selectie toe aan uw winkelwagen door te klikken op `Voeg toe aan winkelwagen`.
Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Verder winkelen", of de terugkeerknop van uw browser..  
- Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies via de afrolmenu`s dan de gewenste betaalmethode en het land van bestemming.
Standaard is dit Nederland, maar u kunt ook voor een ander land kiezen. 
(Indien uw land er niet bij staat en u toch wilt kopen, neem dan contact op en kunnen we kijken naar de mogelijkheden).
- Indien u een code heeft voor een eventuele kortingsaktie, kunt u deze hier ook invullen.
- Controleer de artikelen in uw winkelwagentje. 
- Klik daarna op `Bestelling afronden`.

- Vanaf dit moment komt u in een beveiligde SSL-verbinding om uw gegevens en betaling te verwerken.
- Geef nu uw naam en adresgegevens op bij `factuuradres`.
- Vink aan `ik wens een afwijkend afleveradres` op te geven, als u de produkten niet naar uw eigen adres wilt laten versturen. Door een ander adres in te vullen, kunt u bijvoorbeeld een kado laten versturen aan een andere.
- Indien u vragen of opmerkingen hebt, vul deze nu in bij het blok `opmerkingen`
- Klik op `verder`.
- Lees de algemene voorwaarden en vink het selectievakje.
- Klik nu op `bestellen`.

- Indien u voor betalingsmethode iDeal, Bancontact, Sofort Banking of PayPal gekozen heeft, wordt u doorgeleid naar uw bank of PayPal account om af te rekenen.
Om te zien hoe dat gaat, kijk naar de pagina betalen. 

Kiest u voor vooraf over maken, wordt het bestelproces nu afgerond. Betalen moet u zelf handmatig regelen. Indien wij na 4 of 5 dagen nog geen geld van u hebben mogen ontvangen, krijgt u een betalingsherinnering. Blijft de betaling nog steeds uit en wij horen niets van u, annulleren wij dan de order.

- U krijgt na de plaatsing van de order, de melding dat een orderbevestiging is verzonden naar het emailadres dat door u aan Webwinkel Exotiek is verstrekt.  
- Uw bestelling is nu geplaatst.

- Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een mail van ons.
- Bij pakketpost, verstuurt de koerier ook vaak een bericht dat de verzending bij hun geregeld is.
- Indien uw bestelling via pakketpost verstuurd is, kunt u hem volgen op www.tracktrace.nl.
- Een kopie van het verzendbewijs krijgt u, samen met uw factuur, per mail toegezonden.

...............................................................

FOUTMELDING

Let op, indien u ineens de volgende FOUTMELDING krijgt:

´Uw order bevat op dit moment het maximaal aantal artikelen wat nu te leveren is. Wilt u meer bestellen, neem dan contact met ons op.´

Dit betekent dat u méér van een bepaald artikel probeert te bestellen, dan wat wij momenteel in voorraad hebben.
U hoeft niet te stoppen met kopen en u kunt gerust door gaan met het bestellen van andere produkten.
Er is geen maximum aan produkten die u aan de boodschappenkar mag toevoegen!

..............................................................................

HELP! IK HEB IETS BESTELD EN NU STAAT HET ER NIET MEER OP DE SITE!

Van heel veel artikelen, is er maar één in voorraad.
Wanneer een artikel uitverkocht raakt, gaat de site deze automatisch verbergen.
Indien u het laatste artikel koopt, is het dan niet meer vindbaar op de site.
Het ding is er gewoon nog en ik verstuur het z.s.m.
De voorraad er van staat nu op nul, omdat u het gekocht heeft.

  • allebedrijvenonline
  • Webwinkel Wijzer
  • zoeken org

Nieuws & akties

Mis niks: meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2011 - 2024 WEBWINKEL EXOTIEK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel